Monday, December 6, 2010

Διαφορές Άγγλου - Έλληνα κατά τη διάρκεια της εργασίας.

Άγγλος: Σοβαρά ; Απίστευτο ! Εντυπωσιακό!
Ελληνάρας: Πω, πω κουφάθηκα ρε πούστη!

Άγγλος: Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα.
Ελληνάρας: Στ' αρχίδια μου!

Άγγλος: Μου αρέσουν οι προκλήσεις.
Ελληνάρας: Γαμώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή!

Άγγλος: Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα.
Ελληνάρας: Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπαριά!

Άγγλος: Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας.
Ελληνάρας: Να πάει να γαμηθεί και να το κάνει μόνος του ο καριόλης!

Άγγλος: Ναι, οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω.
Ελληνάρας: Ωραία! Και κερατάς και δαρμένος!

Άγγλος: Με συγχωρείτε.
Ελληνάρας: ΕΕ! Εσύ!

Άγγλος: Με συγχωρείτε, Κύριε.
Ελληνάρας: ΕΕ! Εσύ! Ναι, ΕΣΥ ρε μαλάκα!

Άγγλος: Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω.
Ελληνάρας: Δε γαμιέσαι λέω εγώ!

Άγγλος: Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της.
Ελληνάρας: Τι; Πήρε προαγωγή; Αναρωτιέμαι πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει τσιμπουκώσει!!

Άγγλος: Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα;
Ελληνάρας: Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα;

Άγγλος: Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη.
Ελληνάρας: Καλά, σκατά έχεις στο μυαλό σου;

Άγγλος: Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε.
Ελληνάρας: Πάλι τα αρχίδια μου πήρε!

Άγγλος: Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανέλιξη.
Ελληνάρας: Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας!

Άγγλος: Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες.
Ελληνάρας: Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!

1 comment: